Speciaal voor jou hierbij een exclusieve masterclass met daarin

   antwoord op de meestgestelde vraag van

ondernemers die zelf adverteren:

Je advertenties lopen en dan..

Wanneer moet jij je advertenties aanpassen?

Casestudie, van €0,- naar.. Hoe doen we dat?

Dit en veel meer tips ontdek je in deze exclusieve masterclass!

Ontdek het verschil tussen geld verdienen of geld verdampen.

Tijdens deze masterclass laat ik je zien hoe jij de juiste doelgroep kunt aanspreken

Wij adverteren dagelijks voor vele ondernemers…

N

EN WETEN HOE BELANGRIJK JE DATA IS

Veel ondernemers lopen vast nadat hun advertenties live staan…

Ze blijven continu hun materiaal aanpassen om resultaat te behalen uit hun campagnes. 

In de meeste campagnes, tijdrovend en onnodig!

Stap 1 is het aantrekken van de juiste leads!

Want… te weinig leads betekent te weinig verkopen.. That’s simple!

Zorg er dus voor dat je voldoende maar ook kwalitatief goeie leads gaat aantrekken.

Eèn van de meestgestelde vragen die ik terug krijg van ondernemers die zelf adverteren is de volgende:

Hoe en waar kan ik zien of mijn advertentie aanslaat?

Ik wissel regelmatig het materiaal is dit wel nodig?

Speciaal voor deze ondernemers heb ik een masterclass ontworpen waarin ik je meeneem in deze eerste stap.

Zo weet jij exact wanneer het tijd is om je materiaal te vervangen of wanneer je op een andere locatie in de klantreis moet gaan sleutelen.

Laat je geld niet verdampen maar trek klànten aan! 

Bedankt! Ik vond het echt een heerlijk reflectie en evaluatie moment. Geleerd hoe ik mijn eigen teksten voor klanten kan optimaliseren maar ook wat is nu precies realistisch, soms kunnen de verwachtingen ook hoog liggen (binnen zo’n min mogelijk tijd zoveel mogelijk resultaat).

Tessa

Deze masterclass heeft me veel eye-openers gegeven en heeft me doen beseffen dat er veel schakels zijn rondom het adverteren wat op elkaar moet aansluiten voor een krachtig resultaat.

Lotte

Wat kun je verwachten in deze masterclass

N

De verschillende soorten campagnes

N

Hoe belangrijk is communicatie

N

Je advertentie loopt en dan...

N

Wanneer moet je je materiaal aanpassen en wanneer niet

N

Casestudie, van €0,- naar.. Hoe doen we dat?

N

En nog veel meer...